#mesterséges intelligencia


Rémálom-forgatókönyvet emlegetnek a Disneynél, csak ez most nem mese
 

Rémálom-forgatókönyvet emlegetnek a Disneynél, csak ez most nem mese

Az, hogy egy jelszókezelő önmagában jól titkosított, még nem jelenti azt, hogy megfeledkezhetünk a számítógépezéshez kapcsolódó óvatosságról. Egy amerikai szoftvermérnök esete mindezt jól példázza: nagyon bízott a 1Password jelszókezelőben, azután fölöttébb kellemetlen meglepetés érte.

HVG HVG






Szoftverrobotok és mesterséges intelligencia segíti a BKK ügyfélszolgálatának működését
 

Szoftverrobotok és mesterséges intelligencia segíti a BKK ügyfélszolgálatának működését

Közel 100 ezer írásos, 160 ezer telefonos és 20 ezer applikációból érkező bejelentés – ennyi ügyet kezel és old meg egy év alatt a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) ügyfélszolgálata. A még gördülékenyebb ügyintézés érdekében a cég az elmúlt években szoftverrobotokat és mesterséges intelligenciát is elkezdett használni. A megoldásokkal gyorsabban és hatékonyabban lehet kezelni a bejelentéseket.

HVG HVG